divendres, 25 de gener del 2013

La meva "Patilarga"...

Hola Noies, 
des que vaig veure aquestes nines anomenades "Patilargas', 
en el blog de la Espe
 en vaig quedar enamorada,
 i vaig dir que volia fer la meva...
Dies més tard vaig veure en el blog de la Pepa
que la Espe li havia fet una "Patilarga" personalitzada...
Des d'aquest moment vaig dir que la volia ja...,
Però tal com diu la Espe en el seu blog, que si la fèiem,
que tinguéssim cura de cada detall...
I així ho estic fent,
 però us volia ensenyar com està quedant...
Ara faltarà fer-l'hi la cara, una jaqueta,
el bolso, els complements i tot el que calgui...
Espero que us agradi,
 jo estic molt contenta de com està quedant.
Bon cap de setmana !!!
Una abraçada,

13 comentaris:

Lourdes ha dit...

Que maca, doncs a fer complements "tipus" Barbie. Bon cap de setmana, petons.

Glòria Garcia ha dit...

Molt molt i molt bonica, m'encanta Florin !!!!

Pilarín ha dit...

UALA!!! Aquesta petita camallarga té tots els números per a convertir-se en una "fashion victim"!!! Quina preciositat de nineta i aixoò que encara li falta el millor!!! Ja em deleixo per veure-la!!!
Petonets,
Pilarín

Mercè ha dit...

Aquestes "patilargas" són una passada i han se ser molt divertides de fer. M'encanta com t'està quedant!! amb aquestes robetes tan alegres
Bon cap de setmana.

Telas y Tentaciones ha dit...

T'ha quedat de fabula... m´agrade molt..
Bess

Esperanza ha dit...

Esto de no saber idiomas...dificulta un poco..pero creo que lo he entendido jajaj..Me encanta.... es preciosa.

Telas y Tentaciones ha dit...

Molt maca.... t´ha quedat
Bess

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Muy bonita, besos

Les Parisinnes ha dit...

Moníssima !!!!!
La volem veure !!!!

Pepa ha dit...

jaajaajajaaajaa...nenaaaaaa!!!!
Quina xuladaaaaaa!!!!!!!!!
Que valentaaaaa!!!!!!
Jo encara no n'he fet cap i mira que tinc ganes de provar....
Un petonet ben gran.

Digna ha dit...

T'està quedant preciosa. Jo tambè la tinc pendent. Em vaig quedar literalment "enganxada" a les patilargas que ens ensenyava la Espe en el seu blog. Aquest vestit és molt maco, no li falta detall.
Petonets,

Helena ha dit...

Es molt bonica! I els colors del vestit molt alegres. A vure si m'hauré d'apuntar al club de fans de les " patilargas".... jejeje. Felicitats. Una abraçada

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

T'està quedant preciosa!! M'encanta el vestit! Petons i bona setmana!!