Avui he canviat les agulles i els fils per el pinzell, la vena de guix i la pintura en esprai.
El dibuix del fantasma, és un disseny del meu fill gran, i ha volgut que li pintes en una camiseta.
El dibuix del fantasma, és un disseny del meu fill gran, i ha volgut que li pintes en una camiseta.
El casc, es cosa de l’altre fill, el petit, que a l’escola fa una obra de teatre i tenia que personalitzar el seu personatge, i m’ha tocat a mi de fer-li el casc i li he fet amb vena de guix, crec que ha quedat prou be.

Ara ja puc tornar a agafar les agulles.









S'acosta el dia 6 de Juny, el dia de la Fira i Festa de les Labors i no crec que tingui acabada la vànova que hem va tocar en el taller de patchwork ara farà quatre anys si no recordo malament, vaig està un temps que no vaig poder agafar l'agulla per una lesió muscular al braç hi ha principi d'aquest any hem vaig proposar d'acabar-la per la fira. Ara veig que amb el treball que tenim les que estem organitzant la festa, preparant els tallers, recollint els blocs que estan arribant diariament a l'associació per el sorteig de la vànova de l'Amistat que haurem de montar a partir del dia 15, últim dia d'antrega per poder participar, etc... ens quedarà poc temps per a nosaltres, si no l'acabo aquests any prometo acabar-la pel proper.



Dels 24 blocs que hi han a la vànova en tinc 14 d' acabats.























