dimarts, 24 de gener del 2012

Una estrella !!!

Son soneta vina aquí
 a la vora del coixí 
que ja és hora de dormir.
 Dons sí, vaig veure aquest text pintat en uns llençols d'un blog per la web,
 crec recordar es deia La Pintoreta,
 i com que em va agradar tant,
 he aprofitat el naixament d'un veí,
 net d'una meva amiga per fer aquesta estrella
 amb aquesta inscripció,
 estic esperant que torni a casa
 per poder-li portar i veure
a l'Aleix el recent nascut.
Espero que els hi agradi, tinc entès que
a la mare l'hi agraden molt els estels...







10 comentaris:

Marga ha dit...

Florin però que monada d'estel
a la mama li va a encantar es veu tan dolça i tendre
i el text m'agrada muchisimo!!
Mil besitosss

Agnès ha dit...

M¡agrada molt el coixi en forma d'estrella.
Algun dia ho faré.
Agnès

Silvia ha dit...

Florin!!.
Sens dubte l'hi encantará , transmet molta tendressa..Está genial pintat...
Una abraçada

Anna ha dit...

Un regal molt bonic i molt ben acertat

Petons , Anna

Núr ha dit...

Un regal ben original! I els versos són preciosos! :)

Mercè ha dit...

T'ha quedat un regal molt bonic i original, la mare estarà encantada!!
Ptns. Mercè

Mati ha dit...

Molt bonic l'estel, es un regal molt xulo !!
petons.

Fins disàbte.

Helena ha dit...

Moníssima, sobretot el text! Un regal molt original.
Una abraçada

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Que cosa mas bonita , un detalle entrañable, seguro que le encanta tu regalo.
Besos

PILAR BUJALDÓN ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.