divendres, 4 de gener del 2013

Estimats Reis d'Orient...

Estimats Reis d'Orient...

Aquest any que em passat m'he portat molt i molt bé,
 per això us voldria demanar que quan passeu per casa
recordeu deixar-me algun ragalet,
 us recordo que m'he portat molt i molt bé...

Us deixaré a la taula tres copetes de vi dolç,
 un tall de coca per cadascun de vosaltres
 i una garrafa d'aigua pels camells,
 recordeu tancar la porta al sortir...

Moltes gràcies per endavant !!!
 Sembla que els Reis ja són molt a prop...
com podeu veure la Raquel del blog
"Los telares de Raquel",
m'ha fet arribar aquest diploma
conforme he participat en aquest SAL,
gràcies Raquel per les explicacions !!!




 Una abraçada i Feliç diada de Reis !!!

10 comentaris:

món cosit a mà ha dit...

Ja ja, jo també escric la carta als reis!!
Què monos!!!

Marta @thegrisbishouse (IG) ha dit...

AAAAhhhhhh com q el reis són mags...De segur q et sorprenen!!
Bons reis!!

Una abraçada!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Jejeje amb aquests super reis que t'has fet segur que et deixaran molts regals :) Bons reis!

Helena ha dit...

Uau! MOlt divertits aquests reis! Segur que posats al balco fan que els reis s'animin i deixin un munt de regals ;-)

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Que chulos !!! seguro que te dejarán algun regalito, Feliz Año Nuevo y a seguir disfrutando con lo que mas nos gusta hacer!!!Besos

Anna ha dit...

Ben segur que els Reis han estat molt generosos amb tu

Petons , Anna

Les Parisinnes ha dit...

Artista !!!!!

Núr ha dit...

T'has portat molt i molt bé, però és que també has treballat molt i els has fet un bon retrat, a aquest trio! Quins Reis més xulos!

...i què t'han portat, els Reis?

Lourdes ha dit...

He conegut el teu blog per la blogosfera, em quedo per aquí perque tens cosetes molt maques. El cartell de la tenda es una passada, i el mes maco el teu gat, m'encanten els gats, jo ara en tinc dues. Molt de gust i fins aviat, petons.

olga mansel ha dit...

Han quedados chulos verdad?
Yo tambien me apunte al sal de Raquel.
Te mando una invitación para que pases por mi blog y los veas.
http://Myaguja.blogspot.com.es
Gracias.