dimecres, 12 de juny del 2013

Això és la Pera !!!

Això es la pera !
 La pera de Zulú and Co.
He esperat que passes
 la Fira i festes de les Labors de Verges
 per penjar les imatges de la pera,
 millor dit "les peres" per que són dos.
Aquest any el concurs anava de fruites i verdures,
i vaig pensar que ja que tenia els patrons
era l'excusa ideal per fer-la.
Mai he presentat cap treball a concurs,
perquè sempre he pensat que hi han treballs molt i molts 
treballat en aquest concursos,
però em va fer gracia presentar-lo.
En aquestes imatges no estan del tot acabades, 
falta algun detallet que vaig fer a última hora.









Aquí teniu en Pelut !
Com sempre s'ha de posar pel mig a l'hora de fer les fotos,
ja ho veieu !!!
Aprofito per penjar alguna foto de la Fira.
 Us agrada aquesta tulipa ?
És un regal de la Pilar,
 pel sols fet de respondre un comentari del Facebook
a última hora de la nit quan tothom ja dorm, ja ja...
Motíssimes gràcies Pilar !
I aquí el cavall de la Paloma, quina preciositat !
Al natural és molt millor.
 Unes compres, com no...
Alguns treballs de l'exposició i d'altres racons de la fira.




 Les arracades i tulipes del taller de la Pilar.





Un dels aparadors !
I fins aquí aquesta entrada...
Fins aviat !!!


10 comentaris:

Lourdes ha dit...

Que maques les peres, m'encanten, m'agrada molt el calntò del abc.... No m'he enterat d'aquesta fira però veig que ha estat força be. M'agrada molt el teu Pelut, te una cara guapísima (jo en tinc dos). Gracies pell reportatge, hem viatjat virtualment. Una abraçada.

Telas y Tentaciones ha dit...

Un reportatge molt bonic ....
La pera t'ha quedat genial!!
BSS

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Que chulas las peres, una preciosidad!!!
Gracias por poner fotos de la Fira. con el taller todo el dia solo pasé rápido por la exposición. Con tu permiso te cojo la foto de los talleres.
Hasta pronto, un abrazo.

Pilar

Mercè ha dit...

Es moníssima aquesta pera, és un diseny molt bonic.
Aquest any no he pogut venir a la fira, però veig que com sempre hi havia treballs preciosos.
Ptns

Unknown ha dit...

bellissimi i tuoi lavori complimenti! ciao simona http://simofimo.blogspot.it/

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què maques les peres!! Les teles són precioses :) Petons!

Marta @thegrisbishouse (IG) ha dit...

Ja he vist q la fira va ser passada per aigua...quina llàstima!!
Al final s'hi va veure molta gent??
M'encanten aquestes peres!!Són molt country!!
Una abraçada!!

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Te quedó preciosa, la pera, yo tambié la estoy haciendo, me encanta!!! bonita exposición, bss

nmolto1@gmail.com ha dit...

Molt maca la pera Zulu, la tulipa és una cucada. Segur que us ho veu passar d'allò més bé a l'exposició. Un petonet!!

Helena ha dit...

Les peres molt maques i molt treballades, no et vas quedar enrere, segur!
Una abraçada!